luni, 1 iunie 2009


SALUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Azi (01/06/09) incerc ceva nou....am hotarit sa-mi deschid blogul personal.
Sper sa-mi gasesc noi prieteni si cunostinte...mai ales pe cei pasionati de origami. Acum jumatate de an cum am descoperit fantastica lumea-Origami.....incerc sa ii cunosc tainele si secretele.




Un comentariu:

  1. FELICITARI SI MULT SUCCES!

    Si eu am descoperit origami de cateva luni si, la fel ca si tine, imi doresc enorm sa descopar aceasta lume plina de mistere si eventual sa particip la expozitii....Cel mai mult imi doresc ca fetele mele sa se indrogosteasca si ele de origami, am mai mult timp la dispozitie, poate mai multa rabdare....

    Mult succes in tot ceea ce faci si sper sa comunicam!

    http://mostwonderfulorigami.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere